Dr. Madalina Dobre Uncategorized ​Pot merge la dentist dacă sunt răcit?

​Pot merge la dentist dacă sunt răcit?

spencer backman 1KdD2iBlnRI unsplash

Este o întrebare pe care o primesc frecvent, mai ales în contextul actual cu pandemia covid 19. Din păcate, este mult mai bine atât pentru tine, cât și pentru echipa medicala, să amâni vizita la stomatolog, până când dispar simptomele.

Simptomele unei viroze sunt :

-rinoree

-dureri de cap

-tuse

-stranut

-oboseala

-respirație îngreunată

dental picks

Toate aceste simptome fac vizita la stomatolog neplăcută.Imaginează-ți cum este sa te apuce o criză de tuse sau strănut exact când medicul este îndreptat cu fața asupra ta sau când îți face efectiv tratamentul. Extrem de neplăcut, atât pentru tine, cat și pentru medic/asistentă. Știm cu toții că modalitatea de transmitere a virusurilor este prin intermediul aerului și a picăturilor/aerosolilor respiratorii.

Contaminarea este una destul de importantă, de aceea este mult mai bine să limităm contactul cu ceilalți oameni. Aerosolii pot rămâne suspendați în aer, ceea ce poate conduce la contaminarea încrucișată.

brittany colette CDN2nTKfrA unsplash

Când vorbim despre o urgență dentară, cel mai bine este sa discuți cu medicul tău dentist și să te consulți cu el despre acest lucru. Atunci când ești bolnav, de cele mai multe ori nu acorzi aceiași importantă igienei orale, dar trebuie sa ții cont de faptul că trebuie să ai în continuare grijă de dinții tăi.

Continuă să te periezi, să folosești dușul bucal, ata dentară, apa de gură. Este de asemenea, important să te hidratezi suficient. După o răceală, trebuie sa schimbi periuța de dinți.

bermix studio e5wjYI5c1Rw unsplash

În clinica unde lucrez, punem mare preț pe sterilizare și pe curățenie, astfel încât pacienții să fie în siguranță.

Dr.Madalina Dobre pics website 1